️به گزارش رسانه پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد (فرنا)؛ در این نشست دکتر حبیب رجبی مشهدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد ایزدیار مدیر پژوهشی دانشگاه، جمعی از مدیران پژوهشی و همچنین معاونان پژوهشی دانشکدههای مختلف دانشگاه حضور داشتند.
️ دکتر حبیب رجبی مشهدی با تأکید بر اهمیت برنامه جهش در ارتقای جایگاه علمی دانشگاه، نقش اعضای هیئت علمی را در تحقق اهداف پژوهشی دانشگاه بسیار کلیدی دانست و بر لزوم ایجاد بسترهای حمایتی برای افزایش مشارکت پژوهشگران و اعضای هیئت علمی تأکید کرد.
این نشست با هدف هماندیشی، هماهنگی بیشتر میان واحدهای مختلف دانشگاه و بررسی راهکارهای حمایت از اعضای هیئت علمی برای پیشبرد برنامههای پژوهشی و تحقق اهداف برنامه «جهش دانشگاه فردوسی مشهد» برگزار شد.















دیدگاهها